نشانه های وجود نازنین امام حسین در تورات و انجیل

1
2314

تاریخ ادیان توحیدی پر از مکاشفات و پیشگویی های اولیای خداوند است و هر پیامبری آمدن پیامبران و از برخی از رخداد های آینده خبر می داده است.در این نوشته قصد داریم که به برسی نشانه های حضرت امام حسین(ع) و واقعه کربلا در سه کتاب آسمانی که قبل از تولد حضرت نازل شده اند بپردازیم لازم به ذکر است قبلا نوشته ای درباره نشانه های حضرت امام حسین(ع) در قرآن کریم نگاشته ایم که خواهشمندیم قبل از مطالعه این نوشته نوشته فوق الذکر را مطالعه کنید.

۱-کتاب ارمیای نبی یکی از پیامبران قوم یهود ارمیای نبی(سلام و درود خداوند بر او باد)است که در دوران حاکمیت بخت النصر یکی از حاکمان بابل که در تاریخ از وی هم به بدی و هم نیکی یاد شده است می زیسته است و در دوره زیستن وی کشور بجا مانده از حضرت سلیمان نبی بدست بخت النصر نابود و یهودیان به بابل تبعید شدند که بعدها توسط کوروش بزرگ نجات یافتند.حضرت ارمیا یکی از پیامبرانی است که خداوند برای اثبات زندگی پس از مرگ وی الاغی که سوارش بوده است را صد سال می میراند و سپس زنده میکند.کتابی از وی بعنوان کتاب ارمیای نبی به یادگار مانده است که در کتاب ارمیایی نبی[صفحه ۵۰ نسخه PDF] بند ۴۷ قسمت ۱۰ خبر از حادثه ای بیش از هزار سال بعد از وی رخ میدهد می دهد:

امروز روز انتقام خداوند است (روز ظهور آخرین منجی) . خداوند اراده فرموده است که انتقام او را از دشمنانش بگیرد. و شمشیر خدا انتقام آغاز خواهد کرد؛ و شمشیر خدا خود را از خون آنها سیراب خواهد ساخت، زیرا خداوندقربانی داده است؛ در کنارۀ شمالیِ رودخانۀ فرات .

نکته جالب این است که دقیقا به محل شهادت امام حسین(ع) یعنی کناره شمالی رود فرات اشاره شده است،نکته بسیار جالب دیگر این است که خداوند یک بار به وسیله مختار سقفی نیز انتقام خون امام حسین(ع) را گرفته است و انتقام اصلی بعد از ظهور منجی از جریان دخیل در شهادت امام حسین گرفته خواهد شد.

۲-کتاب مخفی یهود نبوئیت هیلد هفتاد سال قبل از تولد رسول اکرم یکی از علمای یهود صاحب فرزندی بنام لحمان حفوطاه میشود که این کودک یک کودک عادی نبوده است بلافاصله بعد از تولد به سجده افتاد و کلماتی بر زبان آورد و سخنانی به مادرش گفت،پدرش آشفته شد و به او فرمان سکوت داد،او میدانست در صورتی که اگر این کودک زبان گشاید سخنانی خواهد گفت که موجب بیم و هراس مردم خواهد شد.پس از ۱۲ سال کودک دوباره زبان گشود و از پیامبر آخرالزمان سخن گفت.او به طرز مبهمی سخن گفت تا کسی از مقاصدش آگاه نشود.جملات کتابش به قدری مبهم بود که علمای یهود  نیز شگفت زده شدند.آن سخنان بعدها جمعاوری شدند اما هرگز برای مردم عادی عمومی نشد.او در سخنانش از پسر کنیزک سخن گفت که نسل های وی جهان را دگرگون خواهند کرد که آن کنزیک ساره همسر حضرت ابراهیم بود.آیات بعدی درباره حضرت محمد(ص)بود که کودک به شکسته شدن بتها توسط وی و معراج پیامبر اشاره میکند.در این زمان بود که علمای یهود احساس خطر کردند و کتاب را تا قرن ها مخفی کردند.اما قرن ها بعد یکی از علمای یهود که به اسلام گرویده بود در ۱۷۲۶ کتابی بعنوان تبعید و میصواه در استانبول را چاپ کرد که کتاب وحی کودکی نیز در انتهای آن چاپ شده بود.نام محمد(ص)پیامبر اسلام صراحتا در کتاب چاپ شده بود.
اما شگفت انگیز ترین قسمت های کتاب متعلق به پیشگویی های واقعه کربلا بود
در آیه شانزدهم کتاب نوشته شده است:
شش نفر آرزومند به سختی افتند سختی پس از سختی و چسبیدگان به زحمت افتادند.
احتمالا منظور از شش نفر فرزندان حضرت امام حسین بنام های علی اکبر،محمد،عثمان عون،دو طفل شیرخوار آن حضرت بنام علی اصغر و عبدالله و یا حضرت عباس حضرت علی اکبر حضرت قاسم عبدالله ابن حسن و دو طفل مسلم است.
در بند هفدهم آمده است
به سختی و عذاب افتند و کنده شوند و خرد گردند
این آیه احتمالا به تکه تکه شدن پیکر مطهر امام حسین(ع) توسط اسبان سپا یزید(لع) اشاره دارد.
در بند هجدهم اشاره شده است که
سر از قفا با خنجر بریده شود-دو دست قطع گردند-در کنار شط فرات واقع شود-تغیراتی در آسمان و زمین پدید آید.
منظور از سر از قفا با خنجر بریده شود جدا شدن سر مبارک حضرت امام حسین(ع) از پشت از پیکر مطهرشان توسط شمر ابن ذالجوشن(لع)است.که این عبارت بنا به قول برخی از مورخین کاملا صحت دارد و میگویند زمانی که شمر برای جدا کردن سر مبارک حضرت امام حسین(ع) اقدام کرد بنا به قول عده ای به دلیل بوسیدن گلوی امام حسین(ع) توسط رسول اکرم(ص) شمر سر امام حسین (ع) را از پشت جدا کرد و یک نقل قول دیگر می گوید زمانی که خولی و شمر و … برای جدا کردن سر مبارک حضرت اقدام میکردند با دیدن چشمان حضرت امام حسین(ع) ترس و لرز تنشان را برمیداشت و جرات این کار از آنها گرفته میشد و بنا به قول عده ی دیگر زمانی که شمر سعی در جدا کردن سر مبارک حضرت(ع) از جلو را داشت واقعه ای مانند ضبح اسماعیل رخ داد و سر مبارک حضرت از جلو بریده نمیشد و شمر اقدام به جدا کردن سر مبارک از پشت سر نمود که واژه قفا که در پیشگویی به کار برده شده است بنا به نقل قول برخی از مورخین درست است.[۱]
منظور از دو دست قطع گردند بریده شدن دو دست مطهر جضرت ابوالفضل العباس(ع)هنگام آوردن مشک آب برای خیمه هاست.
شط فرات نیز به محل حادثه کربلا اشاره دارد،اما آیه آخر نیز بسیار عجیب است زیرا روایتی مبنی بر این وجود دارد که شیطان در عصر عاشورا ناراحت از کرده خود  گفت نباید این اتفاق می افتاد و از نارحتی فریاد کشید که تا قیامت حق و باطل از هم جدا شد یعنی امام حسین(ع)معیار جدایی حق و باطل بود.همچنین روایت های دیگری نیز از برآمدن دو خورشید در روز عاشورا و آمدن باد سرخ و تاریک شدن روز بعد از شب در روز عاشورا آمده است که بر این مساله نیز می تواند صدق کند.
در بند ۱۹ آمده است
خیمه های رنگینی که جای نشستن فرزند زادگانست سوخته شود و آشکار شوند خویشان معروف که به ناز پرورده شده بودند و شایع گردد با لب تشنه کشته شوند.
در این بند نیز به آتش زده شدن خیمه ها توسط سپاه عمر سعد لعنت الله علیه اشاره دارد.
در ادامه نیز آیاتی را در این مورد می آورد که با مراجعه به کتاب میتوانید آنها را مطالعه کنید.
۳-مکاشفات یوحنا آخرین قسمت از کتاب عهد جدید است این کتاب با قسمت های قبلی عهد جدید تفاوت هایی دارد.این کتاب از رویداد های آینده پرده بر می دارد،خداوند به حضرت عیسی مسیح(ص) اجازه داد تا وقایع را در یک رویا بر یکی از یاران خود بنام یوحنا آشکار سازد و سپس فرشته ای آمد و معنی آن را برای وی بازگو کرد یوحنا نیز سخنان خدا و حضرت عیسی مسیح(ع) و هرآنچه خود دید را نگارش کرد.
در قسمتی از مکاشفات یوحنا بند ۵-۵ به مکاشفه ای اشاره میکند که یوحنا ۲۴ رهبر روحانی را می بیند که یکی از آنها طوماری به وی جهت گشودن طومار میدهد یوحنا در انتظار است که شیری از قبلیه یهود و طومار که پیروز شده است طومار را باز کند
در قسمت ششم یوحنا می بیند که بجای شیر یک بره(نماد قربانی) طومار را باز میکند.
متن بصورت زیر است قسمت های مهمتر که مورد برسی خواهند گرفت رنگی و تحلیل آنها که جزو مکاشفات یوحنا نیست به رنگ آبی نوشته شده شده است:
من از روی نامیدی به شدت می گریستم زیرا هیچکس پیدا نشد که لیاقت گشودن و خواندن طومار را داشته باشد(بند۵-قسمت ۴)
اما یکی از آن ۲۴ رهبر به من گفت:
گریه نکن ببین،شیر قبیله یهودا که از نسل داود است پیروز شده است او لیاقت دارد طومار و هفت مهر آن را بگشاید(بند ۵-قسمت۵)
نگاه کردم اما بجای شیر یک بره را دیدمکه در مقابل تخت موجودات زنده در میان بیست و چهار رهبر ایستاده است و بروی بدن او زخمهایی به چشم میخود که زمانی باعث مرگش شده بودو هفت شاخ و هفت چشم داشت که همان روح هفتگانه خداست که به تمام نقاط جهان فرستاده میشود.(بند۵-قسمت۶)
منظور از بره در تمام متون مقدس قربانی است در نوشته مربوط به تفسیر سوره صافات نیز نوشتیم که از امام حسین(ع) بعنوان قربانی بزرگ یاد شده است.نکته جالبتر این بند زخم های بدن بره(قربانی است)نکته دیگر در این آیه یوحنا میگوید که فکر میکند که نسل حضرت داود یعنی یهودیان پیروز شده است اما به یکباره بجای نسل حضرت داود بره(قربانی)بر وی ظاهر شده است،یعنی قربانی بزرگ که در سوره صافات اشاره به آن شده است از نسل حضرت اسحاق(ع) نیست و از نسل حضرت اسماعیل(ع)است.نکته دیگر ممکن است شیری که بره را قربانی کرده و در بقیه بند ها نیز به اسب هایی اشاره خواهد شد که سر شیر دارند ممکن است اشاراتی به نقش مشاور یهودی یزید در واقعه کربلا نیز داشته باشد.
آنگاه بره نزدیک آمد و طومار را از دست راست آنکه بر تخت نشته بود گرفت(بند۵-قسمت ۷ و ۸)
وقتی طومار را گرفت آن بیست و چهار رهبر دربرابر او سجده کردند.هریک از آنان یک چنگ و یک کاسه طلایی پر از بخور داشتند که دعاهای ایمان داران است،ایشان بر او سرودی جدید می خواندند و میگفتند تو لیاقت داری که طومار بگیری مهرش باز کرده و آن را بخوانی،زیرا جانت را قربانی کردی و مردم را از هر نژاد و زبان و قوم ملت برای خدا خریدی و ایشان برای خدای ما کاهن ساختی و به سلطنت رساندی از اینرو بر زمین سلطنت خواهی کرد.سپس میلیون ها فرشته دیدم که گرداگرد بره و موجودات روحانی جمع شده بودند و با صدای بلند این سرود را میخواندند بره خدا که جانش را در راه نجات مردم قربانی کرد،لیاقت دارد که صاحب قدرت و دولت و حکمت و قوت و حرمت و جلال و برکت باشد.
آنگاه صدای تمام موجودات آسمان و زمین و زیر زمین و دریا را شنیدم که می سرودند و میگفتند ستایش و حرمت و جلال و قوت تا بد از آن برده است آنکه بر تخت نشسته است بادا و آن چهار موجود زنده گفتند آمین و آن بیست و چهار رهبر سجده کرده و او را پرستیدند.(پایان بند ۵)
بر طبق روایات حضرت امام حسین(ع)بعد از واقعه شریف ظهور بروی زمن بازخواهد گشت و هزار سال حکومت خواهند نمود.
بند ۶
همچنان محو تماشا بودم بره نخستین مهر را گشود ناگاه یکی از آن چهار موجود با صدایی همچون غرش رعد گفت بیا نگاه کردم و اسبی سفید دیدمسوار بر اسم کسی را دیدم که کمانی در دست و تاجی بر سر داشت او اسب را به جلو می راند تا در نبرد های بسیار پیروز شود و فاتح جنگ باشد.
سپس بره مهره دوم را باز کرد آنگاه شنیدم که موجود زنده دوم گفت بیااین بار اسبی سرخ پدیدار شد،به سوار آن شمشیری  داده بودند تا قادر باشد صلح و سلمتی را از زمین بردارد و بجای آن هرج و مرج ایجاد کند در نتیجه جنگ و خون رویزی در همه جا آغاز شد.
این بندها اشاره به اسب باوفای حضرت امام حسین(ع) ذوالجناح دارد که سفید رنگ بوده است و در میدان نبرد بدنش تیر خورد و سرانجام خونین شد و جان خود را از دست داد.نکته جالب این هست که برخی از جریان های مسیحی اشاره میکنند که این بند ها به حضرت عیسی(ع) اشاره دارد این در حالی است که حیوانی که حضرت عیسی(که سلام و درود خداوند بر او باد)سوار آن می شده است و با آن وارد بیت المقدس شد یک الاغ بوه است و حیوانی که رسول اکرم(ص) سوار آن بوده است یک شتر بوده است.
گروه بزرگ نجات یافتگان 
پس از آن دیدم که گروه بزرگی از تمام ملتها قبیله ها و نژاد ها و زبانها در پیشگاه تخت و دربرابر بره ایستاده اند.تعدادشان چندان زیاد بود که امکان شمارش وجود نداشت،ایشان لباسی سفید بر تن داشتند و در دستشان شاخه های نخل دیده میشد.آنهان همگی می گفتند نجات ما از جانب خدای ما که بر تخت نشسته است از جانب برده است.در این هنگام تمام فرشتگان کرداگرد تخت و رهبران و چهار موجود زنده ایستادند و سپس آنها در مقابل تخت سجده کرده و خدا را پرستش نمودند و گفتند آمین!حمد و جلال و حکمت و سپاس و حرمت و قدرت قوت از آن خدای ما باد تا به ابد آمین.
آنگاه یکی از آن بیست و چهار رهبر به من رو کرد و پرسید آیا میدانی این سفید پوشان چه کسانی هستند و از کجا آمده اند؟جواب دادم ای سرورم شما می دانید!به من گفت اینها همان کسانی هستند که از عذاب سخت بیرون آمده اند ایشان لباس های خود را با خون بره شسته و سفید کرده اند به همین جهت اکنون در حضور تخت خدا هستنند و او را شبانه روز در عبادتگاه او خدمت میکنند.اوکه بر تخت نشسته است ایشان در حضور خود پناه خواهد داد آنها از این پس از گرسنگی و تشنگی و گرمای سوزان نیمروز در امان خواهند بود زیرا که بره که پیش تخت ایستاده ایشان را خوراک داده چوپان آنان خواهد بود و ایشان را به چشمه آب حیات هدایت خواهد کرد،و خدا هر اشکی را از چشمان ایشان پاک خواهد نمود.
این بندها به شفاعت مردم زمین توسط امام حسین(ع) اشاره دارد.که در شیعه مورد پذیرش است.
بند ۹ شیپور ششم
وقتی فرشته ششم شیپور را نواخت از چهار گوشه قربانگاه زرین که در حضور خدا قرار داشت صدایی شنیدم که به فرشته ششم گفت آن چهار فرشته شیطان را که در رود بزرگ فرات بسته شدند آزاد ساز،آنگاه آن چهار فرشته که برای چنین روز و ساعتی آزاد شده بودند آزاد شدند تا یک سوم مردم را بکشند،شنیدم آنها دوبیست میلیون جنگجوی سواره در اختیار داشتند.
اسبان و سواران ایشان در رویا دیدم سواران آنان زره جنگی به تن داشتند که بعضی به رنگ سرخ آتشینبعضی آبی آسمانی و بقیه به رنگ زرد بود سر اسبان ایشان به سر شیران شباهت داشت و از دهانشان دود و آتش و گوگرد بیرون می آمد که یک سوم مردم را از بین ببرند.
در این آیه نیز به رود فرات که محل شهادت امام حسین(ع) است اشاره شده است در حالی که حضرت عیسی(ع)بنا به تعبیر مسیحیان(که مورد پذیرش مسلمانان نیست)در اوشلیم به صلیب کشیده شده اند و سپس به آسمان عروج کرده اند،در حالی که مسلمانان معتقد هستند یهودا اصغریوتی جاسوسی که حضرت عیسی(ع) را لو داد بجای وی به دار کشیده شده است و حضرت عیسی(ع)همانند حضرت مهدی(عج) تا زمان انقلاب جهانی زنده هستند.
در بند ۱۱ اشاره شده است:
وقتی آن دو نفر دوره سه سال و نیمه شهادت خود را به پایان برسانند آن جانور عجیبکه از چاه بی انتها بیرون می آید و به ایشان اعلام جنگ خواهد داده و خواهد کشت اجساد آنها سه ونیم روز در خیابان های شهر بزرگ به نمایش گذاشته خواهد شد این شهر از نظر ظلم و فساد شبیه سدوم و مصر است وجایی است که خداوند ایشان نیز بروی صلیب کشته شد.در این مدت به کسی اجازه اده نمی شود ایشان را دفت کند و مردم از قوم های مختلف آنها را تماشا خواهد کرد.
این بند نیز به گرداندن بدن های مطهر اجساد شهدای عاشورا در شام اشاره شده است و به واژه اجساد آنها اشاره شده است نه به یک تن که به حضرت عیسی مسیح(عج)دلالت کند.
در بند ۱۲ نیز به بانویی که آقتاب را مانند لباس بر تن دارد و تاجی با دوازده ستاره دارد اشاره مکیند که به حضرت زهرا(ص) دلالت میکند که بزودی در نوشته ای جداگانه بطور مفصل این بند را برسی خواهیم نمود.
——————–

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید